Vicepræsident Joe Biden modtager familiehistorie under besøg på Tempelpladsen

USA’s vicepræsident Joe Biden mødtes med ledere fra Jesu Kristi Kirke af Sidste Dages Hellige under et kort besøg på Temple Square i Salt Lake City fredag den 26. februar 2016. Ældste D. Todd Christofferson og ældste Ronald A. Rasband, begge fra Kirkens ledende organ De Tolv Apostles Kvorum, og tidligere senator Gordon H. Smith fra De Halvfjerds mødte vicepræsidenten på det slægtshistoriske bibliotek. Han fik overdraget sin slægts historie under mødet.

Biden var i Utah for at mødes med kræftforskere ved Huntsman Cancer Institute som del af et nationalt initiativ, som han leder. Han repræsenterede staten Delaware som senator i 36 år, inden han blev den 47. og nuværende vicepræsident i USA.

Kirkens slægtshistoriske bibliotek ligger midt i Salt Lake City og er verdens største genealogiske bibliotek.