100-årig trosleder leder verdensomspændende konference

Russell M. Nelson, profet og leder af Jesu Kristi Kirke af Sidste Dages Hellige, fejrede sin 100-års fødselsdag den 9. september 2024. Han fortsætter med at lede den globale tro med styrke og medfølelse.

Kirkjumeðlimir heiðra Slysavarnarfélagið Landsbjörg með innblásnum tónleikum

Rúmlega 500 manns víðs vegar að úr Reykjavík komu saman til innblásinnar tónlistar- og hátíðarstundar til heiðurs hinu merkilega starfi Slysavarnafélags Landsbjargar.

Ældste og søster Renlund besøger Festinord i

Jesu Kristi Kirke af Sidste Dages Hellige byder annonceringen af Vinter-OL 2034 velkommen

Ældste og søster Renlund drager omsorg for søstre i det centrale

Folkemængder fyldte det centrale London på en af årets hidtil mest solrige dage, men intet sted var der mere travlt end i kirkesalen i Hyde Park, da hundredvis af søstre fra London-missionen i England samledes for at høre inspirerende budskaber fra en Jesu Kristi apostel ved et hjælpeforeningsmøde søndag den 19. maj 2024.

Kirkeledere opfordrer medlemmer til at indgå pagter og få et dybere forhold til Jesus Kristus

Sidste dages hellige i Europa forbereder sig til at se generalkonference

Påskebudskab fra Det Første Præsidentskab

Ansvar og ejerskab af hellige steder og historiske dokumenter overført til Jesu Kristi Kirke