Ny app og nyt afsnit i Evangelisk Bibliotek, der er specielt designet til børn

For første gang har Evangelisk Bibliotek et afsnit specielt til børn. Det nye afsnit, der hedder Børn, kan findes under Publikum i Evangelisk Bibliotek, uanset om du får adgang til det online eller ved at bruge appen. Det giver børn mulighed for at interagere med historier, videoer og interaktive aktiviteter. Det giver også forældre og primarylærere ressourcer, de har brug for til at lave primary- og hjemmeaftenlektioner hver uge.

children gospel library 01
Evangelisk Bibliotek har nu et afsnit specielt til børn, der giver dem mulighed for at engagere sig i historier, videoer og interaktive aktiviteter.2021 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.
Download Photo

Indtil nu var indholdet i Evangelisk Bibliotek rettet mod voksne, og der var ikke ét sted, hvor børnene kunne finde alle materialerne, der kun var til dem. Denne nye digitale ressource er lavet til børn, så de kan navigere selv og er designet til at være engagerende for børn med illustrationer og børnevenlige knapper.

Primarys hovedpræsident, søster Camille N. Johnson, har sagt: »Vi er overbeviste om, at børnenes indhold i Evangelisk Bibliotek vil styrke din families tro på Frelseren, Jesus Kristus. Det vil bekræfte, at vi er børn af himmelske forældre og er en kilde til at invitere Ånden ind i jeres hjem.«

children gospel library 02
Det nye afsnit Børn i Evangelisk Bibliotek er lavet, så børnene kan navigere selv og er designet til at engagere børn med illustrationer og børnevenlige knapper.2021 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.

Det står der indeni

Børn kan finde følgende kategorier:

Der er mere materiale tilgængeligt på flere sprog. Det fulde indhold kan findes på engelsk.

children gospel library 03
Find børnenes afsnit i Evangelisk Bibliotek ved at gå ind på hjemmesiden Evangelisk Bibliotek på din computer eller smartphone. Klik på Tilhørere. Klik derpå på Børn.2021 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.
Download Photo

Find børnenes afsnit i Evangelisk Bibliotek ved at gå ind på hjemmesiden Evangelisk Bibliotek på din computer eller smartphone. Klik på Tilhørere. Klik derefter på Børn. Dette vil føre dig til indholdet.

Ny app »Evangeliet for børn« på engelsk, spansk og portugisisk

Udover Evangelisk Bibliotek kan indhold til børn også findes i en ny app, der hedder »Evangeliet for børn«. Den består af fire hovedafsnit: Historier fra skriften, malebøger, syng med og flere aktiviteter. Appens farverige og enkle design gør det muligt for børn selv at navigere i den.

children gospel library 04
Evangeliet for børn består af fire hovedafsnit: Historier fra skriften, malebøger, syng med og flere aktiviteter. Malebøger indeholder 21 forskellige malebøger med sider, der relaterer til forskellige evangeliske og kirkelige emner, såsom skrifter, missionærer og tjeneste.2021 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.
Download Photo

»Appen Evangelium for børn er en spændende ny ressource, der knytter børn til Jesu Kristi evangelium,« har Primarys hovedpræsident Camille N. Johnson sagt. »Jeg stoler på, at det vil vise sig at være en velsignelse for forældre og børn, der hungrer efter indhold for at hjælpe familier til at blive på pagtsstien. Jeg forventer, at musikken, historierne og aktiviteterne vil indbyde Ånden til at tage sig af vores dyrebare primarybørn.«

children gospel library 05
Appen Evangeliet for børn lader børnene tage deres evangeliske læring i deres egne hænder og giver dem de nødvendige redskaber til at dele evangeliet med andre.2021 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.
Download Photo

Appen er for tiden tilgængelig på iOS og Android på engelsk, spansk og portugisisk. Nogle funktioner på Android er stadig under udvikling, men er planlagt til at blive frigivet senere i år.