Kirken udgiver digital 2013-udgave af skrifterne på engelsk

Efter næsten 8 års arbejde har Jesu Kristi Kirke af Sidste Dages Hellige lanceret en opdateret udgave af dens engelsksprogede skrifter og studiehjælp i digitalt format.

Denne 2013-udgave, som er den første betydelige revision i mere end 30 år, indeholder bedre studieressourcer, nye fotos og kort, ændringer i overskrifter til kapitler og afsnit samt mange andre forbedringer.

Den nye digitale udgave på engelsk er tilgængelig online på scriptures.lds.org. Den er også tilgængelig på mobile enheder (Android og Apple). Udgaven udkommer på tryk i august.

Mere information kan læses på engelsk på LDS.org.