Frances J. Monsons begravelse bekendtgøres

Begravelsen af Frances J. Monson, hustru til Thomas S. Monson, Jesu Kristi Kirke af Sidste Dages Helliges præsident, vil blive afholdt i Tabernaklet i Salt Lake City klokken 20:00 dansk tid, torsdag den 23. maj. Offentligheden inviteres til begravelsen.

Begravelsen vil blive udsendt live via LDS.org, på Kirkens sattelitsystem ogflere amerikanske TV-stationer.

Tempelpladsen og dørene til Tabernaklet vil åbne kl. 10:30 inden begravelsen. Offentligheden kan komme ind på Tempelpladsen gennem en af dens fire porte. Der vil uddeles billetter til Tabernaklet ved alle fire porte. Ingen billetter er på forhånd tilgængelige. Når alle billetter er blevet uddelt, vil overskydende deltagere blive henvist til ekstra-områder i Konferencecentret og auditoriet i Kirkens Kontorbygning.

I stedet for blomster har Monson-familien anmodet om, at der kan foretages doneringer til Kirkens Missionsfond på http://give.lds.org/frances-monson