Dækning og ressourcer fra den 183. halvårlige generalkonference

Jesu Kristi Kirke af Sidste Dages Helliges generalkonferencer finder sted hvert halve år i Konferencecentret i Salt Lake City, som kan rumme 21.000 mennesker. De når et globalt publikum, som formodes at være på flere millioner mennesker. Møderne er tilgængelige på flere sprog over TV, radio, sattelit og internetudsendelser. Konferencens fem møder bliver afholdt lørdag og søndag den 6-7. april 2013 i Konferencecentret i Salt Lake City, Utah, USA.

Nyhederne fra konferencen vil blive opdateret på denne side i løbet af weekenden. Se henvisningerne nedenfor for nyheder, blogindlæg og fotos fra konferencen.