Afløsninger og kaldelser bekendtgjort under generalkonferencen i oktober 2013

Det Første Præsidentskab i Jesu Kristi Kirke af Sidste Dages Hellige bekendtgjorde diverse ændringer i lederskab under mødet lørdag eftermiddag under Kirkens 183. halvårlige generalkonference, som afholdes denne weekend.

De Halvfjerds' Første Kvorum

Ældste John B. Dickson, Ældste Paul E. Koelliker og Ældste F. Michael Watson fra De Halvfjerds' Første Kvorum blev afløst og givet emeritus-status.

De Halvfjerds' Andet Kvorum

Ældste Kent D. Watson af De Halvfjerds' Andet Kvorum blev afløst.

Områdehalvfjerdsere

Julio A. Angulo, 45, Bogota, Colombia; Peter F. Evans, 54, Salt Lake City, Utah og Gennady N. Podvodov, 47, Donetsk, Ukraine, blev opretholdt som Områdehalvfjerdsere.

Områdehalvfjerdsere yder frivillig deltidstjeneste for Kirken inden for deres tildelte geografiske områder og støtter områdepræsidentskaber i internationale områder.