Ansigt til ansigt for enlige voksne med ældste Andersen, søster Bingham og søster Eubank

Begivenheden finder sted den 13. juni 2021 og er for enlige voksne fra 31 år og ældre

Ældste Neil L. Andersen fra De Tolv Apostles Kvorum i Jesu Kristi Kirke af Sidste Dages Hellige og præsident Jean B. Bingham og søster Sharon Eubank fra Hjælpeforeningens hovedpræsidentskab vil være værter for en Ansigt til ansigt-begivenhed for enlige voksne fra 31 år og ældre den 13. juni 2021.

FaceToFace_June13
Ældste Neil L. Andersen fra De Tolv Apostles Kvorum, Hjælpeforeningens hovedpræsident Jean B. Bingham og søster Sharon Eubank, førsterådgiver i Hjælpeforeningens hovedpræsidentskab.© 2021 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.

»Vi ved, at mange enlige voksne har svære udfordringer eller har spørgsmål eller bekymringer,« siger ældste Andersen, og tilføjer, at »Frelseren kan hele enhver sorg. Vi håber at kunne dele Frelserens usammenlignelige kærlighed med vores venner over hele verden.«

Begivenheden vil blive transmitteret på Kirkens satellitsystem, broadcasts.ChurchofJesusChrist.org, face2face.ChurchofJesusChrist.org, Latter-Day Saints Channel, BYUtv og andre kanaler søndag den 13. juni kl. 16.00 MDT. Lokale ledere opfordres til at fastsætte dato og tidspunkt for visningen, der bedst fungerer for enlige voksne i deres område.

Alle enlige voksne, der er 31 år ældre, er inviteret.

Enlige voksne udgør mere en 50 procent af de voksne medlemmer i Kirken, bemærker søster Bingham. »Det er et betydeligt publikum!« siger hun. »Vi ser frem til at have en samtale med dem om deres bidrag til riget, deres evne til at tjene andre og deres kærlighed til Herren Jesus Kristus.«

Søster Eubank siger, at som enlig voksen er hun glad for at have denne åbne samtale med andre enlige voksne. »Alle medlemmer, uagtet deres omstændigheder, har så meget at bidrage med,« siger hun, »og vi håber på at være bedre til at anerkende dette hos Kirkens medlemmer.«

Ældste Andersen tilføjer: »Til de voksne, om I aldrig har været gift eller er enke, enkemand, skilt eller enlig forælder, så er der brug for jer i Guds rige. Vi er taknemmelige for alt, hvad I gør for at fremme Herrens værk.«

Kort efter livebegivenheden vil en optagelse af dette foredrag blive arkiveret og være tilgængeligt til at se på face2face.ChurchofJesusChrist.org, Evangeliske Medier, YouTube, Evangelisk Bibliotek og andre kanaler.

Se detaljer om streaming, sprog og transmission på transmissionsprogram. Se hjælp med satellitudstyr og transmission på mhtech.ChurchofJesusChrist.org.