Verdensomspændende foredrag for unge voksne med præsident og søster Oaks

Unge voksne i alderen 18-30 år, gifte eller ugifte, opfordres til at se et verdensomspændende foredrag fra Jesu Kristi Kirke af Sidste Dages Hellige fra den 21. maj 2023 med præsident Dallin H. Oaks fra Det Første Præsidentskab og hans hustru, søster Kristen Oaks.

Oaks2023 01Download Photo

Planlæg nu at invitere og samles med jeres venner for at høre inspirerede budskaber, der er rettet specifikt til jer fra præsident og søster Oaks.

Sådan ser man med

Begivenheden transmitteres på JesuKristiKirke.org. Den vil være tilgængelig i Evangelisk Bibliotek (online og app) på adskillige sprog fra den 25. maj.