Tværreligiøs julekoncert webcast fastsat til den 19. december

»Julens vidner« filmet i Rom og København har snart præmiere online

Jesu Kristi Kirke af Sidste Dages Hellige vil sponsorere en musikfyldt fejring af julen for at ære Frelserens, Jesu Kristi, fødsel. Arrangementet, der er filmet i både Rom og København, vil kunne streames på flere digitale platforme fra den 19. december kl. 18.00.

christmas-concert-final-03Download Photo

Koncerten har velkendte julesange og særlige optrædener af den anerkendte violinist, Jenny Oaks Baker og sopranen Alex Sharpe. Den danske skuespiller Tomas Ambt Kofod fortæller om julehistorien.

»Julens vidner« bliver tilgængelige på 24 sprog og kan ses online på komtilkristus.org, Facebook og YouTube. Den vil også være tilgængelig til visning på internettet indtil den 13. januar 2022.