RootsTech 2023 vil have online og fysiske begivenheder

RootsTech, verdens største slægtshistoriske begivenhed, er tilbage i 2023 som et fysisk arrangement i Salt Lake City som supplement til den store konference online. Sæt kryds i kalenderen den 2.-4. marts 2023 og vær sammen med millioner af andre deltagere både fysisk og online til inspirerende taler, oplysende klasser, innovative teknologier og frem for alt muligheden for at sætte folk i forbindelse med deres slægt – fortidige, nutidige og fremtidige.

RootsTech 2023 01
RootsTech 20232022 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.
Download Photo

FamilySearch glæder sig over at kunne fortsætte arven med at være vært for RootsTech for at kunne forene familier. 2023-begivenheden markerer det 13. år med denne globale begivenhed. I 2022 deltog mere end 3 millioner personer online. Siden dens begyndelse har innovation været et vejledende princip for RootsTech. Hvert år tilpasser begivenhedens arrangører indholdet for at appellere til folk over hele verden og for at forblive aktuelle. Begivenheden i 2023 vil gøre det samme.

»Vi føler os nødsaget til at blive ved med at lære og udvikle os,« sagde Jen Allen, RootTechs arrangementsleder. »Vi leder konstant efter nye idéer til at hjælpe med at udvide vores rækkevidde uden for industrien og skabe spændende og lærerige oplevelser for deltagere på RootsTech.«

Begivenheden i 2023 vil byde velkommen til talere fra hele verden, der vil tale om en række forskellige genealogiske emner. Der er mange bekendtgørelser i vente endnu om RootsTech 2023, men Allen sagde, at den virtuelle oplevelse vil forblive gratis og åben for alle over hele verden. Den fysiske begivenhed vil have en betaling (fastslås senere) i forbindelse med tilmelding og vil indeholde eksklusive klasser med forbedrede funktioner såsom spørgsmål-og-svar og dybdegående workshops og casestudier. Desuden vil den personlige begivenhed have unikke muligheder for at skabe kontakter og selvfølgelig den energifyldte udstillingsmesse, som er en favorit blandt deltagere på RootsTech.

Allen sagde, at deltagere vil få mulighed for at nyde uvurderlige oplevelser med at finde slægtskontakter, uanset om de deltager virtuelt eller fysisk. »Vi glæder os til at fortsætte med at betjene de millioner af mennesker, der hvert år deltager virtuelt, og ser frem til at byde velkommen til dem, der vil deltage fysisk i Salt Lake City.«

Se flere informationer eller tilmeld dig opdateringer på RootsTech.org. Find eller del denne pressemeddelelse online på FamilySearch Newsroom.