Nyt europæiske områdepræsidentskab begynder deres virke

Med virkning fra 1. august 2021 vil ældste Massimo De Feo begynde sit virke som den nye præsident for Det Europæiske Område i Jesu Kristi Kirke af Sidste Dages Hellige. Ældste Erich W. Kopischke tjener som førsterådgiver og ældste Ruben V. Alliaud som andenrådgiver.

EuropeArea-Pcy_2021Download Photo

Ældste De Feo siger: »Fremtiden er lys, når vi følger Herrens sikre sti,« og tilføjer, »vi ønsker at dele evangeliets gode nyheder med alle Guds børn. Vi ønsker at indbyde alle hans børn til at deltage i den glæde, evangeliet bringer.« Ældste De Feo er født i Taranto i Italien den 14. december 1960. Han blev gift med Loredana Galeandro i august 1984, og de har tre børn.

Ældste Erich W. Kopischke fra Tyskland har tjent befolkningen i Det Europæiske Område i mange år. Han tjener for nu som førsterådgiver i præsidentskabet. Han siger: »Gennem udfordrende tider lærer vi at vende os til Herren for at få styrke. Tro på Herren er et sikkert løfte om en lys fremtid.«

Ældste Rubén V. Alliaud, det nye medlem af det europæiske områdepræsidentskab, er fra Buenos Aires i Argentina. Han tjener som andenrådgiver i præsidentskabet. Han siger: »Når vi stoler på Herren, vil han tale fred til vores sjæl og lede os igennem udfordrende tider. Jeg er sikker på, at Herren kender sine børn og ønsker, at de nyder det gengivne evangeliums velsignelser.«