Julekoncert i København 2012

Offentligheden bydes velkommen til Jesu Kristi Kirke af Sidste Dages Helliges julekoncert med smuk julemusik fremført af kor og soliser. Frederiksberg Menighedskor synger under ledelse af Amy Vestbø, og der vil også være musik og sang af andre solister og grupper.

Koncerten er den 2. december 2012 kl. 19:00

Jesu Kristi Kirke af Sidste Dages Hellige
Frederiksberg menighed
Nitivej 8
2000 Frederiksberg

Vi ser frem til en dejlig aften. Det er Kirkens eneste julekoncert i år i København stav. (En stav er en administrativ enhed i Kirken, der består af et vist antal menigheder).

Kom i god tid.

Gratis entré.