Newsroom
Historie under udvikling

Dækning og ressourcer for nyhedsmedier fra Aprilkonferencen 2015

Jesu Kristi Kirke af  Sidste Dages helliges generalkonferencer finder sted hvert halve år i Konferencecentret i Salt Lake City, som har 21.000 pladser. Konferencerne når ud til et globalt publikum i milliontal. Møderne den 28. marts, 4. og 5. april er tilgængelige på over 90 sprog via fjernsyn, radio, sattelit og internet.

Information om konferencen bliver opdateret på denne side i løbet af weekenden med nyheder, blogindlæg og fotos, som dækker konferencen.

For at lære mere om generalkonferencen kan læses: