EasterConcert2023_01_230327_v1.png

Den nye påskekoncert »Forløseren« er nu tilgængelig online

Streaming af koncerten vil være tilgængelig indtil midt i april

Jesu Kristi Kirke af Sidste Dages Hellige i Europa præsenterer en ny onlinekoncert »Forløseren«, der fejrer Frelserens, Jesu Kristi, liv og tjenestegerning.https://youtu.be/yqJuKXB2a24Påskeprogrammet har titlen »Forløseren« og indeholder musik fra Jenny Oaks Bakers album med samme titel. Programmet introducerer velkendte kristuscentrerede kunstværker fra europæiske kunstnere som Leonardo Da Vinci, Carl Bloch, Angelica Kaufmann, Heinrich Hofmann, Francisco de Zurbarán, Bertel Thorvaldsen, Simon Dewey og andre. Den svenske entertainer Louis Herrey er fortæller på Frederiksborg Slot i Danmark, hvor Carl Blochs kendte malerier er udstillet.

Denne streaming er nu tilgængelig til visning på internettet fra den 26. marts 2023 på følgende hjemmesider og kanaler:

Kirkens nationale hjemmeside

Sprog

Påskekoncerten er tilgængelig overalt i verden, hvor der er internetforbindelse. Streamingen er tilgængelig på engelsk såvel som yderligere 31 sprog.