Ansigt til ansigt for unge voksne med ældste og søster Bednar: »Bed, søg og bank på«

Ældste David A. Bednar fra De Tolv Apostles Kvorum i Jesu Kristi Kirke af Sidste Dages Hellige og søster Susan Bednar er de særlige gæster ved Ansigt til ansigt-udsendelsen for unge voksne den 12. september 2021, med titlen »Bed, søg og bank på«.

Bednars2021_01
Søster Susan Bednar og ældste David A. Bednar2021 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.
Download Photo

Se udsendelsen søndag den 12. september 2021 kl. 16:00 (CEST) på Kirkens satellitsystem, Broadcasts.ChurchofJesusChrist.org, YouTube, Latter-day Saints Channel og andre digitale kanaler.

Alle unge voksne, enlige såvel som gifte, inviteres til at deltage. Fuldtidsmissionærer inviteres også til at deltage og tage dem med, som de underviser, for så vidt muligt. Alle aldersgrupper på alle steder er velkomne. Lokale ledere opfordres til at finde den sendetid og dato, der passer de unge voksne i deres område bedst.

Forud for udsendelsen kan de unge voksne sende deres eventuelle spørgsmål ind på Face2Face.ChurchofJesusChrist.org.