Verdensomspændende foredrag for unge voksne med ældste og søster Holland

Genudsendelse

Slut jer til andre gifte eller enlige unge voksne i alderen 18-30 år, den 8. januar 2023 ved et verdensomspændende foredrag med ældste Jeffrey R. Holland fra De Tolv Apostles Kvorum og hans hustru, søster Patricia T. Holland. De vil tale fra M. Anthony Burns Arena på Utah Tech Universitys campus i St. George i Utah foran et live-publikum af unge voksne.

YA 2023 Elder Holland 01
Ældste Jeffrey R. Holland og søster Patricia T. Holland2023 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.
Download Photo

Planlæg nu at invitere og samles med jeres venner for at høre inspirerede budskaber, der er specifikt til jer fra en af Herrens levende apostle. Se et lokalt arrangement for at se den direkte transmission søndag den 8. januar 2023 kl. 18.00 Mountain Standard Time i Nord- eller Sydamerika. I resten af verden kan I se efter muligheder for at se genudsendelsen med andre om eftermiddagen og aftenen søndag den 15. januar.

I kan også se transmissionen på Kirkens satellitsystem på broadcasts.ChurchofJesusChrist.org (tilgængelig i to uger).

Fra to uger efter transmissionen finder I video-, tekst- og lydfiler til foredraget, der er tilgængelige på 41 sprog i Evangelisk bibliotek under »Voksne/unge voksne«.