Featured Stories

Transmission af »Ven til ven« til børn - med musik, kreativitet og evangeliske budskaber

Fra den 2. september kan arrangementet ses på forskellige kirkekanaler

friend to friend 01
Et filmsæt til Ven til ven-serien2023 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.
Download Photo

Jesu Kristi Kirke af Sidste Dages Hellige har udgivet følgende oplysninger om en transmission til børn af serien Ven til ven, som kan ses fra den 2. september 2023:

Bliv klar til næste episode af Ven til ven! Se værterne og Primarys hovedpræsidentskab for at lære om at være et pagtsbarn.

Der vil være musik, et besøg af tukanen Louie og en sjov kreativ aktivitet! Denne 20 minutter lange episode består af sjov, engagerende indhold lavet til børn og kan bruges derhjemme eller i Primary til at hjælpe jer med at undervise børn om Jesu Kristi evangelium.

Sådan ser man det på disse sprog

Denne episode vil være tilgængelig i Evangelisk Bibliotek på albansk, dansk, engelsk, finsk, fransk, hollandsk, italiensk, norsk, portugisisk, spansk, svensk, tjekkisk, tysk, ukrainsk og ungarsk.

Alle episoder af Ven til ven er tilgængelige efter transmissionen på YouTube-kanaler og i Evangelisk Bibliotek.

Oplysninger om den kreative aktivitet

Under transmissionen vil børnene lære at lave deres egne dukker ud af de materialer, de har til rådighed.

Mulige ting til aktiviteten omfatter:

• Sten, pinde, grankogler, blade, skaller
  • Makaroni eller anden pasta, bønner, morgenmadsprodukter
  • Svampe, stofrester, garn, snor, farvet papir, knapper
  • Vatkugler, tandstikker, ledning
  • Lim, tape, tuscher, blyanter, sugerør