Oktoberkonferencen 2020 vil kun være virtuel

Møderne vil følge samme mønster som aprilkonferencen i år

Det Første Præsidentskab i Jesu Kristi Kirke af Sidste Dages Hellige har sendt følgende brev om oktoberkonferencen 2020 til Kirkens medlemmer over alt.

Kære brødre og søstre

Mens nogle områder i verden fortsat oplever virkninger af en alvorlig pandemi, gør andre områder det ikke. Som en verdensomspændende organisation har vi forpligtelse til at være gode borgere og handle med forsigtighed, når det kommer til sådan et unikt arrangement som generalkonference, der traditionelt bringer tusinder af besøgende til Salt Lake City fra hele verden.

På grund af vores bekymring for andres sundhed og sikkerhed, har vi besluttet, at oktoberkonferencen 2020 vil følge samme mønster som aprilkonferencen i år. Møderne vil blive transmitteret som sædvanligt. Men møderne vil ikke være åben for offentligheden.

Yderligere detaljer om generalkonferencen, der er planlagt til den 3. og 4. oktober 2020, vil blive delt, når de er helt på plads.

Vi beder for Herrens udsøgte velsignelser til jer.

Med kærlig hilsen

Russell M. Nelson