Ny videoserie om, hvordan man forbereder sig til generalkonference

Jesu Kristi Kirke af Sidste Dages Hellige afholder sin halvårlige generalkonference den 2.-3. oktober 2021. Alle er velkomne til sammen med millioner verden over at høre budskaber om Frelseren Jesus Kristus fra levende profeter og apostle såvel som andre globale kirkeledere.

General Conference October 2021Download Photo

For at forberede sig til denne åndelige begivenhed vil Kirken udgive 8 korte videoer med forslag i dagene op til generalkonferencen. I kan se den første trailer af »Generalkonference: Hvordan vil I forberede jer?« nedenfor:

Et nyt forslagsklip vil blive lagt ud dagligt på Kirkens kanaler på de sociale medier (Facebook, YouTube, Instagram) på 22 sprog fra den 25. september til den 2. oktober 2021.

Du kan også blive ved med at tjekke denne spilleliste for de nyeste upload af videoer.

Generalkonference er en verdensomspændende sammenkomst i Jesu Kristi Kirke af Sidste Dages Hellige. To gange om året, i den første weekend i april og oktober, deler kirkeledere fra hele verden budskaber med fokus på den levende Kristus og hans evangelium. Konferencen streames og transmitteres direkte fra Konferencecentret på Tempelpladsen i Salt Lake City i Utah i USA på omkring 70 sprog og bliver senere oversat til mere end 100 sprog.