Mormonernes Tabernakelkor spiller Händels Messias live online

Det verdenskendte Mormonernes Tabernakelkor vil spille Händels Messies live online over korets website lørdag den 19. april kl. 3:30 om morgenen dansk tid. Det sker som reaktion på en overvældende efterspørgsel på at høre det elskede oratorie.

En on-demand videooptagelse af opførslen bliver lagt op på YouTube kort efter koncertens afslutning og vil være tilgængelig fra fredag den 19. april omkring kl. 6 om morgenen dansk tid indtil mandag den 21. april. Dem, som ikke kan se YouTube-videoen, vil også kunne se koncerten på et link på korets hjemmeside.

Live-streamen og videoen bliver tilgængelige på motab.org/messiah