Mormoner forbereder sig til verdensomspændende konference i april 2017

Mormoner forbereder sig til verdensomspændende konference

Den 25. marts og 1. og 2. april samles medlemmer af Jesu Kristi Kirke af Sidste Dages Hellige over hele verden for at modtage instruktioner fra Kirkens ledere.

Den verdensomspændende konference afholdes i Salt Lake City i Utah i USA.  Ledere taler om evangeliske principper og budskaber, der er relevante i dag.  Budskaberne er fyldt med inspiration og vejledning.  Konferencetaler transmitteres over hele verden på omkring 80 forskellige sprog via satellit og internettet.  Talerne bliver oversat til 94 sprog i alt, så de kan høres af de over 15 millioner medlemmer verden over.  I Europa er der over 500.000 medlemmer.

Deltagere over hele verden kan også dele deres tanker om konferencen på de sociale medier ved at bruge #LDSconf