Missionær såret i togulykken i Spanien

Jesu Kristi Kirke af Sidste Dages Hellige offentliggjorde den følgende udtalelse torsdag:

Vore tanker og bønner er med alle dem, som er blevet påvirket af togulykken i Spanien. Blandt dem, som blev skadet, var ældste Stephen Madison Ward på 18 år fra Bountiful, Utah, som tjener i missionen i Madrid. Ældste Ward blev behandlet på et lokalt hospital og er blevet udskrevet. Ældste Ward fuldendte 6 ugers træning på missionærskolen i Madrid denne uge, og var på vej til sit første missionærområde.