Heritage Tour for Tabernakelkoret på Tempelpladsen og Orkestret på Tempelpladsen

På grund af COVID-19-pandemien er Heritage Tour 2020 for Tabernakelkoret på Tempelpladsen og Orkestret på Tempelpladsen, der oprindeligt var planlagt til 25. juni-16. juli 2020, blevet udskudt til 2021. Koncerterne i 2021 vil alle være i de samme byer som planlagt for den oprindelige turne. Flere oplysninger om reviderede datoer og billetter kommer i løbet af de næste par uger. Indtil det sker, bedes publikum ikke kontakte koncertstederne, før yderligere detaljer er tilgængelige.

TabChoir_Orchestra.jpg
Tabernakelkoret på Tempelpladsen og Orkestret på Tempelpladsen© 2020 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.