Historie under udvikling

Dækning og ressourcer for nyhedsmedier fra den 184. årlige generalkonference

Jesu Kristi Kirke af Sidste Dages Helliges generalkonferencer foregår hvert halve år i konferencecentret i Salt Lake City, som har en kapacitet på op til 21.000 tilskuere. Et globalt publikum bestående af millioner af mennesker følger konferencen over internettet, TV eller radioen. Møderne bliver gjort tilgængelige på 94 sprog. Konferencens fem sessioner vil blive afholdt i løbet af den 5. og 6. april 2013.

Denne artikel vil blive opdateret løbende med informationer og materiale om den 184. årlige generalkonference, med bl.a. nyhedsartikler, blogindlæg og fotos.

Følg konferencen live på LDS.org (engelsk)
Programplan, danske tidspunkter