Den Danske Missions julekoncerter

Missionærerne fra Den Danske Mission i Jesu Kristi Kirke Af Sidste Dages Hellige giver julekoncert tre steder i Danmark.

Kom og oplev en vidunderlig koncert med meget forskellig slags musik både klassisk og moderne.

Julekoncerterne foregår:

• Tirsdag den 13. dec. kl. 18.30. Søborg kirkebygning, Maglegårds Alle 83, 2860 Søborg.
  • Torsdag den 15. dec. kl 18.30. Odense kirkebygning, Lahnsgade 58, 5000 Odense C.
  • Lørdag den 17. dec. kl. 18.30. Aarhus kirkebygning - Langenæs Allé 31, 8000 Aarhus C.