Europa Områdepræsidenten erklærer vedrørende angrebene i Paris

Ældste Patrick Keaton, Præsident for det europæiske område i Jesu Krist Kirke Af Sidste Dages Hellige, har udtalt følgende:

Den 14. november 2015 udsendte ældste Patrick Kearon, Præsident for det europæiske område i  Jesu Kristi Kirke af Sidste Dages Hellige følgende erklæring: "I disse timer af sorg og smerte står medlemmer af Jesu Kristi Kirke af Sidste Dages Hellige i Europa sammen med alle mennesker med høje moralske standarder og velvilje i at udtrykke vores dybeste medfølelse for de familier og venner til ofrene efter sidste nats frygtelige angreb i Paris. Vores tanker og bønner kommer fra hjertet, der er blevet såret og vore sind som er bekymret og fortvivlet."

" En ces heures de tristesse et de douleur, les membres de l'Église de Jésus-Christ des Saints des Derniers Jours d'Europe se joignent à tous les gens de bien et de bonne volonté pour exprimer leurs plus sincères condoléances aux familles et aux amis des victimes des terribles et lâches attaques qui ont eu lieu la nuit dernière à Paris. Nos pensées vont aux cœurs blessés et aux esprits qui sont dans le désarroi et le désespoir et nous prions pour eux."