Sidste dages hellige ledere skal tale ved konference i Vatikanet

Ældste Dale G. Renlund og ældste William K. Jackson vil tale om temaet »bygge broer af human medfølelse« i sundhed og velvære

Ældste Dale G. Renlund fra De Tolv Apostles Kvorum i Jesu Kristi Kirke af Sidste Dages Hellige og ældste William K. Jackson, generalautoritet og halvfjerdser, vil deltage i en international konference (6.-8. maj 2021) organiseret i samarbejde med Vatikanets Pontifical Council for Culture.

Den femte internationale konference i Vatikanet: Udforsk sindet, kroppen og sjælen vil udforske »rollen af religion, tro og åndelighed og samspillet mellem sind, krop og sjæl.«

Se flere detaljer om konferencen på https://vaticanconference2021.org/